17e december 2011

Slagit in årets första julklapp, vilken känsla..tackar för att det är en 3 åring som ska få paketet och faktiskt endast bryr sig om innehållet. Förövrigt tänkte jag baka lite julgodis med mamma idag, aldrig gjort det mer än typ pepparkakor och lussekatter. Funderar på om jag ska köra på ännu en lucia och ha glitter i håret som kliar bara för att jag inte hade det den 13e? Förövrigt hatar jag min familj för att det inte lägger ned lika mycket energi på traditionen som jag kanske önskar men tackar dem för att de inte är överentusiastiska. Det viktigaste är ju trotts allt att man är med sina nära och kära... ååh så gay men sant, puss !


Minneskortet till min kamera är spårlöst försvunnet så de får bli kassa
mobil-bilder. Hoppas att jag hittar det snart för ja får lite panik när jag
inte kan fota. (ja jag fotar ofta men publicerar de inte alltid på bloggen)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback