ÅH VAD MIN BLOGG SUGER !

Vår idag, fan 10 grader, vad tycker vi om det?
AWESOOME !
Tog på mig bikinin förut så jag kan börja grunda lite inför sommaren tänkte jag.
Hur som helst !
Det är måndag, annandag jul, mellandagsrea och min allra bästa vän och systers 17 års dag!
Ett enormt grattis till henne!
Det var även där jag vaknade upp imorse, bra start på dagen för henne, vakna upp efter
en sömnlös natt brevid mig. Började mobbas på direkten, precis som det ska vara :)

Nu är det kaffe, sen är det wetex trasor och utplåning av dammråttor.
Senare blir det ett bad och sen knäpper jag en kall jävel inför kvällen.
Vi hörs när jag har ännu mer ointressanta saker att bjuda på, puss :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback