Äntligen fredag


Hade en sjuhelvetes trevlig kväll igår hos min baby Lisa efter en tråkig skoldag och lite chillande med Anna och Jimmy. Vi drog igång lite musik och tog det lungt, lisa tog ett bad och jag satt på toan som en barnvakt med snabbkaffe o handen i väntan på att jag kunde söva henne för att sedan ta dit min pojkvän och grovhångla i soffan.. lite sånt moment kändes det som haha. Men de va trevligt, sen blev det fråga olle dokumentären och te-drickande och sen gick vi och la oss. Oerhört skönt att vakna upp där faktiskt och bara ta de lungt på morgonen.

Idag hade jag en hantverkslektion i skolan. Gav Anna en ansikts/dekoltage-massage och sen lyxade vi till det lite med skjuts hem. Det är ju trots allt fredag hörni !

För tillfället är det kaffe, adventsljus och Levels på högsta volym som gäller. Ska ta hand om disken och sen fixa mig för ännu mer kaffe med min finfina vän Ida på stan. Avslutar kvällen där dagen började, hemma hos lisa för lite öl och skratt. Vi hörs när min rumpa slutat värka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback