Awesome night!

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig om gårdagen..
Den svala stormen blåste oss till ektorp, hem till Jonas där de bjöds på skön musik och soffhäng.
Det ljumna vinet var knappast kylt men de var gött endå.
Och godare blev det när det bjöds på spännande groggar hemma hos jonte i vilbergen.
Kan nu notera att bacardi ruzz och julmust smakar som slush!
Självfallet blev de "finns i sjön" och "skitgubbe" för att kvällen skulle bli fulländad.
På tal om full så vandrade vi hem och jag kan lova att de blev den sjukaste natten på länge,
men SATAN va kul vi hade.
Nu är det bara ett år kvar tills jag och min lillasyrra står där i baren och beställer vår första drink..
AWESOME !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback