Det finns viktigare saker

Plugget går ju nästan som på löpande band nuförtiden. Skönt att ha det fixat till lovet sen.
Förövrigt sitter jag och deppar ihop totalt. Så fort jag nämner att min bror blir borta i ett halvår
blir alla.."men fatta va kul för han" osvosv. Jaaa, as kul, skit glad för hans skull. Bara ett jobb
liksom. Preciiis sådär livet ska va, spontant och spännande. Men de hindrar ju inte mig ifrån att
bäva för saknaden. Fan kommer ihåg när de gällde tre månader, de va ungefär då jag mognade
till och insåg hur mycket familjen betyder för mig..nu är det sex månader, han kommer liksom
hem i maj när det är vår...vintern har bara börjat. Ae jag är lite skeptisk till hur jag ska klara det
här, vi kör på syskon moments via skype, awesome! Vart vill jag komma med detta? Familjen
kanske inte alltid känns bäst, men den är bäst ! ♥ Ae men vafan, sluta deppa nu fia.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback