Engelska B

Sådär, nu var glosorna till morgondagens första engelska b kurs inlärda och kaffe koppen tömd. 7.30 avgår bussen imorn så då ska jag fan komma i tid för en gångs skull. Broders flickvän är här med så då kan vi gå upp samtidigt, awesome, då borde jag hinna.

Har troligtvis kund imorn, skulle vara ganska skönt med en nagelkund faktiskt för jag behöver verkligen träna på det men vi får se vad det blir. Jag kan ju inte välja så länge jag inte bokar in en kund själv ;)


Tips till mina nära och kära: Vill ni ha en ansiktsbehandling eller nagelvård någon fredagmorgon så är det bara att ni hör av er. 2 fredagar i rad har jag kundpass, sen teori och sedan 2 dagar igen så håller det på i löpande band. Självklart kostar dessa behandlingar men det är det värt, nästan alla kunder somnar när man gör ansiktsbehandling och vem vill inte ha fina händer och naglar inför jul och nyår, samt kanske få lite tips? Det finns även möjlighet till vaxning av ben, noppning av bryn samt färgning av bryn och fransar. Självklart dags/fest-make med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback