Fjärde och sista advent 2011



Satte klockan på 9.00 för en morgon fika med mamma. En gång för alla, lovat de varje söndag nu men alltid sovit vidare så nu var ja tvungen!

Hur känner ni inför jul då? Jag har fortfarande absolut ingen julkänsla, den snöar lite nu men de är inte förens de här stora flingorna faller ner i mörkret som jag tycker att det är mysigt. Förövrigt så har jag fått min mamma att plocka fram lite julgrejer, granköpet sker idag och även julbaket (som vi skjutit på i över en vecka).

Jag längtar nog fan mer till nyår menmen, nu måste jag göra svenska läxan och printa in i hundens huvud att han inte ska käka upp våran halvmeter höga tomte i hallen. Låter lite kul när man sitter i köket och hör mamma:

Nej rocky, neeeej !!, ät inte, ät in, ät INTE upp tomten, NEJ !

Trevlig fjärde advent på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback