I will look at this distance with positive eyes

Om jag ska vara helt ärlig, inte skämta bort det eller börja prata om något annat. Så är det jobbigaste för mig just nu att du sticker. Tror inte man kan vara gladare än vad jag är över att du har de så bra som du har. Trotts dina humana små tabbar du gör, din nonchalanta syn på saker o ting och din brist på hänsyn. Ser på mig själv och vi är mer eller mindre av samma skrot och korn. Det värsta är inte att vi inte kommer ses..de värsta är att humorn som alltid lättar upp stämningen, stödet, till och med den där nedåtseende blicken man får när man gjort något man inte borde eller inte gjort något man borde..
Men sånt är livet, man måste lära sig att vara mer egoistisk och vara ifrån personer man står nära. Vänner som bröder, föräldrar som släktingar som är ute ur bilden. Saknaden är alltid stor men jag antar att den bygger upp en person och gör den stark. Se det som något förväntansfullt istället för något avlägset. Det blir bra, det går fort. Så länge man har roligt under tiden !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback