You have a disgusting smell

Lovet rullar på, fortare än önskat såklart! Igår blev det en sväng på stan med Ida med en smoothie på fräcka inkluderat. Oerhört mysigt. Mina små har gottat sig lite för mycket i julmat så de fick bli ett behövligt köp av ny bh. Mycket nöjd.

Sen blev det kaffe med mina närmsta generationer som jag så fint och kärleksfullt kallar dem. Mamma och jag försöker få in i mormors huvud att jag inte är 12 längre och mormor hävdar att jag inte har några vänner. Hon är för gó!

Sen fick det bli en sväng förbi Lisfis i väntan på att bion skulle börja. Lite dirty details och en handmassage senare drog jag mig till en tidig nyårsafton på bioduken med anki. Jevlar vilken bra film, lite förutsägbar men som den typiska "tjejtjejen" jag blir framför en rulle älskade jag den.

Idag är inget bestämt men för tillfället är det akward i dumburken med ankipanki som gäller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback