I skolan

Sitter i skolan och ska göra ett helt arbete om hur en arbetsplats ska fungera. Innehållande ljus, ljudnivå, arbetsmoment/ergonomi, stress, faktorer samt regler. Lärorikt men sjukt jobbigt. Första skoldagen som icke rökare och jag kan inte säga att det är det roligaste. Jag har ont i huvudet, är seg, lättirriterad och stressad. Men jag får tänka positivt och veta att det blir bättre sen när jag slipper tänka på det här. Hoppas jag lyckas nu med för annars blir det farligt när jag fyller arton, risken finns ju att man faller tillbaka men ett år utan är nog vad jag behöver innan. Kan dock inte ljuga, nästan varje bit av mig vill ut nu, men de sitter bara psykiskt!

Ska fortsätta här nu, sen väntar en praktisk lektion. Ska få känna på lite nytt smink inför en grej vi ska göra om 2 veckor. Roligt som tusan !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback