Lanserar en ny tidning


Är lite småsugen på den nya fototidningen som kommer finnas i de vanliga "tidningsbutikerna" i december någon gång. Jag kan tänka mig att man lär sig mycket om porträtt osv. Spännande, de kan man gott kosta på sig. Instead of those damn cigarettes ;) Idag är det min 12e dag och jag har kommit in i det stadiet då jag inte tänker på det mer än när jag ser, känner doften eller kanske dricker kaffe och inte kan kontrollera mina tankar men jag kan lätt skaka bort allt och gå vidare med ett leende..okej kanske inte leende än men det kommer. Jag mår så bra över att inte ha behovet av att ta en under varje rast, morgon, efter lunch osv.

Oj vad lätt man seglar iväg, tidning, köp den i december, I will! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback