Paint it black


Gammal skiss, min första och enda skiss jag gjort genom att kolla på ett vanligt foto.
Ska ge mig på det igen och bli nöjdare denna gång ! ÖVning ger färdighet ;)


Sista inför natten. Ikväll har jag ännu en gång bemästrat en svårighet för oss blondiner, att göra två saker samtidigt. Och jag var inte lite duktig heller, jag pratade i telefon och bytte gardiner samtidigt, jajjemen, ja vet vad ni tänker och ja det är sant. Jag lyckades med bara en hand :)

Haha naevars, men innan jag talar allt för högt i nattmössan så ska jag väll fixa det sista inför imorgon och sen krypa till kojs. Naglarna målas nu svarta och jag funderar på om jag ska köra på rakt och tupperat hår imorn eller lockar? Har jag lockar kan de så hur ovårdat ut som helst medans jag med rakt hår hela tiden måste ja koll på hur det ligger och det håller garanterat inte formen en hel dag. Lockar tar dock väldigt väldigt lång tid att göra.

Aja, nästa ilandsproblem..what to wear ? Svart nederdel var ett måste, ja det blir jeans, svart linne till låne t-shirten var ett plus, yeeey jag får gå i samma kläder som alltid :) Gonatt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback