Som jag sa

Som jag förväntade mig så var det helt ovärt att ta sig upp och dra till skolan imorse. Det var bara 3 andra tjejer från klassen där och och typ ingen är intresserad av stylist programmet..i år heller. De få som var där ville inte testa utan de kollade bara. Fan när jag gick dit med madde och julia ville ju vi testa saker.. Aja.

Brände en omelett i stekpannan när jag kom hem som jag knapra i mig och tänker fortsätta låta tiden gå här i köket medans mörkret sakta börjar falla utanför. Nu är det kaffe, tända ljus och fråga olle som gäller !

Lägger in dagens senare ;)

(missa för fan inte grinchen ikväll klockan 19.00 på femman tror jag!! ett måste för att få julkänslor, jag ska nog se den med ankipanki)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback