The ones who draw a picture and proclaim that it's art


Hittar mina gamla barnkläder inne i garderoben och blir varm i kroppen, dockkläderna kommer också fram. Alla gossedjur och även lite saker från mammas bebis tid. Kjolen ovan som hon köpte när hon va i cypern när hon var liten. Den är gjord av mocka och den är så satans fin, önskar den vore typ 3 gånger så stor som den är. Nu kan jag inte ens ha den som mössa ;)

Anledningen till att det rotas i garderoben är att julsakerna snart ska plockas upp. Är det inte sjukt att det är första advent om en vecka? Jag trodde knappt på det när jag hörde det... men snön verkar inte vilja komma i år(peppar, peppar) trots att vi närmar oss jul. Jag tycker inte det gör så mycket iaf, skönt att kunna gå ut utan att behöva pulsa.

// Nahe nu ska jag fortsätta på min latte här och leta efter lite skön musik, har blivit lite nykåt på johnossi..ja musiken alltså.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback