A hundred motherfuckers can't tell me nothing

Värdelös skoldag, tänker inte ens gå in på den. Efter skolan tog jag en lunch hos mormor samt ett parti poker, standard ! Sen tog jag mig ner till stan för en stor o varm kopp kaffe på espresso med Ida, en tripp ner till myrorna och en vända på stan hann vi med också. Imorgon ska hon köra skiten ur mig på spinningen och på fredag när vi är lediga ska hon dra med mig på ett gympass på morgonen, nu jävlar ska jag ligga i...

For now - kaffe i koppen, amaranthe i högtalarna och ett glatt humör när vi röjer på rummet. Haha tror de flesta som läser min blogg fått en inblick i att jag är en sån där människa som skjuter upp minsta lilla grej jag får att göra.

Puss så länge..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback