Även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

Tjena ! Dagens lektion blev inställd och byttes istället ut mot hår lektion. Fick testa att lägga i spolar på ett speciellt sätt och fick även förstöra mitt nytvättade hår med produkter och lockar. Sen blev det att gå och sola, vågade mig på super solning idag så nu är jag lite brunare, har tyvärr bara en gång kvar att sola så ett nytt solkort måste införskaffas också. Efter det tog jag en promenix hem till Lisa och chillade där ett tag, trevligt ! Har även påbörjat min "sluta röka period". Idag har jag bara tagit en och det funkar finfint när man inte tänker på det men så fort man blir irriterad eller stressad så blire jävla jobbigt.. Nu äre kaffe och planering av plugg, sent som vanligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback