Bil. Löfstad. Bajsa ner sig. Donken. Film. Soffmys.

last summer.


Igår kom jag hem och tog de lungt, plugga stod på schemat..men icke ! En tripp till syrran var mer lockande och så blev de. En promenad stod då på schemat...men icke ! En roadtripp med bajserik var mer lockande och så blev de.

En tripp ut till ensjön för att skjuta lite (benämningen på ordet skjuta får ni spekulera i själva) samt en fuling på de. Fartgupp !! flera gånger om endast för oss ungars skull. Glida runt lite till, plocka upp sparrisen och vidare mot löfstad slott. Ta en liten promenad, skita ner sig och sen åka vidare till donken. Chilla lite där, ha "härliga" diskussioner om att jag skulle fastna i en rutschkana med mitt stora arsle, personalen skulle få mata mig med cheese och till slut skulle hela skiten gå sönder..kändes bra ! Tiden rann iväg, anki skulle på egna äventyr så jag och lisa åkte hem till henne för att sen få besök av bajserik för film och bigbrother. White chicks under täcken va ett jävla bra avslut och vid halv 4 somnade ja o lisa ganska så jävla as gott.

De va ungefär en sån spontankväll man för stunden mer än gärna sätter framför att ha nyllet i en läxbok men frågan är om det är värt det in the end...

Nu ett bad, ja har powerwalkat och cyklat i regnet så är pretty frusen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback