Dags att röra på röva igen

Den här veckan fimpar ja röken men behåller glöden så att säga. De är all in på gymmet och jag kommer skämmas över hur otränad jag är men jag orkar inte bry mig för de måste fan hända något nu. De blir mycket sömn, stor och bra frukost, cykel till skolan om de inte är massa snö, cykel hem, på med gymkläder o ta cykel till gymmet, cykel hem, promenad, hemma träning och under tiden som blir över är det råplugg som gäller så att jag tar tag i skolan med. På min 18 dag ska jag näst intill ha min drömkropp, får se hur detta går på 5 månader. Haha, men först och främst vill jag bara bli pigg och må bra ! Dieter och svältning kan ta sig i röven samtidigt som jag tar tag i min röv. FAN vad taggad jag är ! Får se hur länge detta håller i sig. Nu ska jag sova, 12 börjar jag skolan imorn, sooft !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback