Efter ett skönt lov





Lovet är slut och det är slutspurten i skolan nu innan sommaren, många dagar går bort som typ valborg osv. så de är verkligen inte långt kvar nu. Sen är det sommar och sen börjar man sitt sista år i gymnasiet, sjukt !

Det har varit ett helvete att gå upp vid sex-sju de senaste dagarna men idag har jag praktik så jag fick 2,5 timme extra sovmorgon. De tackar o bockar vi för.. Nu blir det en stor kopp kaffe så jag vaknar till liv o sen måste ja rusa. Vi får sluta tidigare idag då LCN ska komma till skolan och prata om något jag inte är riktigt säker på vad de är, men de är det företaget som vi köper våra nagelprodukter ifrån iaf. Ska bli kul, ja tror de ska informera oss om gesällen eller något.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback