Party rockers in the house last night

Jaha, nahe.. Om man skulle ta o klargöra för vad som skedde igår. Jag skulle kunna skriva något i stil med Don't give a fuck! Men jag hade hur kul som helst så vi kan sammanfatta lite lätt för er som bryr er:

Skippa förfesten och körde all in på lokalfesten vilket resulterar i en väldigt glad fia efter någon timme. Elin gick all in för att få mig att gå all in så supen under bordet blev man, väldigt länge sen sist o fattar inte hur hon lyckades. "Raggade upp" några random killar och hängde med dem på festen, drog sedan till donken. Hur lång tid vi spenderade där vet jag ej, men kvällen slutade hemma hos den ena killen för en värdelös film och lite sköna blondinskämt. Tog sedan sista bussen hem o chillade gärnet i änkispelliwänkis rum. Jävla lyckat blev de o ja hoppas på lika soft helg när den här veckan är slut ! Mer får ni inte veta ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback