påsklov men inte fan firar jag påsk för de

Det är lov och dagarna ser ut som de borde - vaknar sent, äter frukost vid tre, den främsta vätskan man får i sig är kaffe och pyjamasen åker inte av förens på kvällen. Igår följde jag med la familia till landet en sväng, grilla lite korv och kratta lite löv. Sen tog jag ett långt bad och fixade mig. Vid tio drog jag till lisa, tog några groggar och som vanligt drog mig hemåt när tjejerna skulle ut. De lockar än mer och mer för varje gång att låna någons leg men jag ska fan gå ut första gången när jag är 18 och den kvällen ska bli klockren..

Idag äre film och big brother som står på schemat så får vi se vad som händer ikväll. Ska nog kolla över plugget lite med.. Hörs !

Min fina lilla pärla innan hon skulle ut o göra dansgolvet osäkert! ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback