What is there to be nervous of ?

Sitter och kollar på inspiration inför dagens jobb, jag är lite små nervös som vanligt men jag försöker att tänka positivt. Så länge de inte kommer en make up artist o sätter sig i stolen, så är de ju faktiskt jag som kan och inte dem..ja får tänka så.

Låg faktiskt och tänkte på alla fördelar med att åka iväg på sånna här grejer.

Du får smink billigare, haha bra för min ekonomi.
Nej men du får arbetserfarenhet, du vet efter varje gång vad du ska gör bättre nästa gång.
Jag får öva på att snacka med främlingar, prata om produkter och lära mig att hylla dem.
Jag får självklart öva på att sminka.
Jag får bättre betyg när jag kan visa för min lärare vad jag går för.
....Jag slipper skolan och får byta miljö för en dag ;)

Titta jag kan ju vara positiv ! Ska skriva ner de här på en lapp och gå o kolla på varje gång jag deppar ihop av nervositet ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback