18th Birthday !

 
På min födelsedag fick jag vara omringad av de finaste tjejerna på jorden, mina älskade vänner som gjorde kvällen och natten så jävla bra ! Vi drack och hade de jätte mysigt hos lisa först och sedan tog vi en taxi ner till puls. Full och glad dansade jag och hade jätte kul och sen åkte jag hem nån gång innan stängning. Själva födelsedagen igår spenderades i en baksmälla som aldrig tycktes nå sitt slut men det gjorde inget för jag fick spendera den med min ankipanki, en skål chips och en dålig film. Just the way it should be ;) 

Så nu är jag 18 år och myndig, jag får skriva över studiebidraget till mitt konto, jag får dricka lagligt ute och jag kan ta mig fan gå och gadda mig om jag känner för det och pengarna räcker till ! Det känns konstigt att faktiskt få göra allt, det känns lite som att man blivit skyddad från att göra dumheter innan, som om åldern 17 var en spärr...typ. Nej jag vet inte själv vad jag surrar om jag är lite febrig och arg för att jag måste vara hemma från skolan. Vi går igenom UF idag och jag missar det :( Men men, jag ska lägga den här dagen åt att städa när jag fått mina krafter tillbaka och fixa allt till skolan. 
 
Jag ska fota mina fina födelsedagspresenter sen också ! Det märks ju att mina vänner känner mig ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback