Not like you imagined

Även det här var en dag som man verkligen bara hade kunnat sovit bort med gott samvete ! Men jag tog mig till skolan och efteråt gick jag på stan med Lisa. Har letat efter ett par skor hela eftermiddagen som jag ska ha imorgon men det finns verkligen inget. Hittade ett par snygga pumps men de glappade så mycket i hälen så jag orkade inte slösa pengar på dem. Får väll ta mina jätte höga cambell fakes och låtsas att jag känner mig jätte bekväm ! 
 
Förövrigt är mina planer inte längre som de borde inför morgondagens utgång så vi får se hur det blir med hela skiten. Full ska jag iaf bli, för en gångs skull. Jag antar att de är okej när ens vänner tjatar på mig att jag ska släppa loss lite mer ;)
 
Right now, healthy bitch !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback