Nyköping fredag - måndag

Då var den sista resan avklarad för den här sommaren, nu väntas det bara kräftskiva, augustifest och skolstart. Tur att den första skolveckan kommer bjuda på längtan och förväntan för när den är avklarad är det min 18 årsdag som ska firas. För att vara exakt -- 18 dagar kvar till den 25e så nu blir det att planera lite, jag är väll kanske inte ute i så god tid men vad vore min födelsedag om den inte var taskigt planerad ;)
 
Men det är då, nu är nu. Har haft det väldigt bra i nyköping hos min älskade vän ! Det blev att se på gummibåtsrace, festa lite men jag höll mig nykter hela helgen. Lägenhetsfest och sen ett promenad genom karnevalen med trevliga människor och sedan hamnade vi på ett mysigt berg som kallades klockberget där vi spelade musik och alla dansade tills vi blev trötta och tog en taxi hem.
 
Lördagen bjöd på bad har jag för mig, sen fick jag en helkväll ensam med Anna så vi satt på balkongen och snacka skit och drack lite rödvin. Sjukt mysigt ! När jag står och borstar tänderna vid tre, redo att sova, ringer annas pöjk och ber oss komma ner till hamnen. Där hade de ockuperat en dansbana med en hemmagjord bergsprängare och dansade in på morgonen. Skit kul var de, trots att jag var ganska jättetrött.
 
Sen fortsatte dagarna med filmmys, kinamat, bad osv. Underbart!
 
 
 
Notera att en person dyker från motorvägen på den andra bilden..idioter ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback