Expectations

 
Byebye 2012
 
Det här året har jag fokuserat på mina närmsta vänner, jag umgås med dem dag som natt och det är motigt att vara utan dem. Vi har alla fyllt 18 så det har blivit många firanden, jag tänker inte säga många helgalna utekvällar för det har det verkligen inte blivit för min del. Kanske blir ändring det här året eller så blir det ännu mindre.
 
Jag har blivit inspirerad det här året, på många olika sätt. 2013 är det året då jag ska ta den inspirationen och förverkliga den till vad jag vill. 2013 är även det året då jag tar studenten, as you may know... Vilket också betyder att det är de året då jag måste plugga som fan och sedan hitta ett jobb. 
 
Jag ska inte se allt negativt, jag ska lära mig att se möjligheter, jag ska ta mer ansvar över mig själv och min framtid, och jag ska leva. Fyfan vad jag vill leva det här året ! 
 
Och jag ska nog inte lägga ner bloggen heller, men den lär gå i sista hand. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback