Får se när jag bloggar igen

Insta bild på min vovve
 
Jag fortsätter kämpa med motivationen till både träning, kost, hälsa och skola och så umgås jag väldigt mycket med Lisa så jag är inte hemma så mycket. När jag väl är hemma så har jag inget att blogga om så då skiter jag i det, besparar er tråkiga inlägg helt enkelt.. Jag kanske återupptar en seriös blogg i framtiden när jag är bekväm framför kameran såväl som bakom, när jag har tid att blogga då viktiga saker är klara. 
 
Just nu är det mycket i skolan med uf företag, mycket läxor att ta igen och nästa vecka ska jag äntligen få arslet ur vagnen och börja med det där körkortet. Skulle vara skönt att ha det lagom till sommaren så man inte är bunden till kollektivtrafik när man skaffat jobb osv. 
 
Men som sakt, det är mycket just nu. Får se om jag tycker att det är kul att klottra ut mina tankar i en blogg i framtiden, just nu är det inte så relevant. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback