Vill du att basen ska sitta hela kvällen ?

Länge sen jag tipsade om smink i bloggen, kan bero på att jag oftare går utan än med.
Men nu så har jag köpt ny fondation och ett puder när jag var i nyköping,
bäst att passa på när man får 25% rabatt. 
 
Denna fondation från MaxFactor är perfekt om du vill ha ett väldigt täckande resultat, picture perfect som man brukar kalla det (Bra resultat på foto). Samtidigt ser den väldigt naturlig ut då den har färganpassade partiklar som reflekterar de olika pigmenten i din hy. Du har ju inte samma nyans i hela ansiktet i vanliga fall.
 
Sedan köpte jag då ett puder från IsaDora. Jag gillar deras produkter för de är oparfymerade (bra för mig med känslig hud) och är väldigt pigmenterade. De här är ett compact puder vilket innebär att de är väldigt täckande. Det funkar på alla hudtyper enligt produktinformationen och är ett Anti-redness puder vilket innebär att det täcker allt de röda i ansiktet.
 
- Jag kan ärligt säga att de funkar ! Jag gick till praktiken (15 minuters promenad), hem på lunchen, tillbaka dit och sen hem igen i -10 grader och de såg i princip ut som när jag lämnat spegeln på morgonen. Verkligen en rekomendation, speciellt till utekvällen när du vill ha ett fixerande puder som sitter hela kvällen.
 
Så jag får tacka en i min klass som tipsade om de här pudret och anna som tipsade om fondationen !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback