Jag lever

 


Hade praktik idag för första gången på 2 veckor, riktigt skönt faktiskt och vi fick mycket varor så jag hade ständigt saker att göra. Folk hatar att packa upp kläder och hänga o larma men jag älskar sånt. Bara stå och pilla med något och låta tankarna flyga iväg, terapi arbete ;)

Efter praktiken gick jag hem till lisa och såg på OTH medans hon var på körskolan, duktig den där tjejen. Snart har hon körkort och jag börjar känna att det är dags snart för mig med! Sen gick vi ner och köpte ett solkort åt mig. Är lite trött på att vara likblek så nu kör vi på en fake tan. Gymkortet ska fixas imorn och CVt ska skrivas nu... nu kör vi !

Nahe nu ska jag fortsätta äta på min sallad och köttfärsgratäng, kalorisnål mat är sååå mycket godare än fet och kaloririk mat !! Ska sluta fuska nu och vara lite nyttigare av mig, beach 2012 here i come.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback