Kevin Murphy


Hemkommen från en intressant föreläsning/lektion om Kevin Murphys hårvårdsserie o produkter. Tyvärr fick man höra att vi började vid fel tid så jag missade den första viktiga timmen men jag får kolla in hemsidan och plugga ikapp. Hur som helst, grymma produkter av en riktigt kreativ frisör, ska bli kul att testa behandlingen i skolan sen.

På tal om skolan och mina praktiska ämnen så hade jag min första nagellektion med våran nya lärare herom dan och de ska bli sjukt kul att lära sig mer om nagelvård och gå in mer på djupet. Ska satsa på att se positivt på kursen och verkligen vilja lära mig mer så jag kan göra gesällbrevet sen och ha nagelvård i bagaget när jag ska ut i arbetslivet sen. Det är ju väldigt populärt med förlängningar osv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback