Smoothie i hela köket

Alltid lika spännande att se mammas suckande min när jag varit och ställt till det i köket som nuförtiden sker med allt jämnare mellanrum. Grejen är ju den att min bror lyckades ta sönder våran mixer i sommras. Vi hade en såndär frän, håll in i 3 sek sen är det klart. Han mixade ju allt möjligt utan att tänka efter så till slut gick det som det brukar gå när jonas lägger händerna på något.

I mitt fall så går inte saker sönder men det blir oftas extremt fel och kladdigt.. Står och blandar smoothie i matbredaren från 1800 kallt. Är klar och ska hälla i glaset, tänker inte på att kniven som snurrar där i ligger kvar och jag tappar ut den så den studsar omkring i hela köket. Oh att ta bort banan, yoghurt och hallon ur håret är inte det lättaste må jag säga... åh blir så trött på mig själv, igår hällde jag filmjölk i kaffet ? wtf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback