Svar på tal

Anonym ang. - vad händer i norrpan, inte ett piss

jo eller så går man på en klockren hemmafest och har roligt med sina vänner? Du verkar se ner väldigt mycket på folk som festar? Du skriver att du vill ut på krogen men vad är det för fel på de som festar på hemmafester innan de fyllt 18 och många som går ut tycker också det är roligare med hemmafester? Våga släppa loss lite skitsamma om man skämmer ut sig lite när man har roligt och skapar minnen? Skulle vilja veta lite hur du tänker där! :)


svar: Neeej, jag ser inte ned på de som går på hemmafester, fan de är ju de ända jag har upplevt och upplever och visst fan har man kul med ett härligt gäng. Säkert roligare än krogen många gånger, de är sant! Var mer en suckning åt hur vissa hemmafester går till av de lilla man får se från fb att dömma. Bitter som jag gärna är blir jag jävligt fördomsfull ibland och lackar ur på småfjortisar som aldrig växer upp när de skyltar om sina fester osv. på facebook. Jag tycker att det är så onödigt oavsett att man tänker att man skiter i andras åsikter så får man inget gott rykte liksom och ses kanske mer som den där ytliga fylle fjortisen än den där awesome personen man kanske är på insidan, vilket är lite synd man kan ju förlora lite på det. Men ja, var bara lite cranky ;)

Precis vad mina vänner säger till mig... släpp loss lite fia, oroa dig inte för så mycket. Vet inte riktigt varför jag är så tillbakadragen många gånger och inte vågar bjuda på mig själv. Har varit osäker i mig själv sedan jag gick i lågstadiet så de är ganska många års självkänsla att bygga upp men självklart sitter jag inte inne vaaaarje helg, faktiskt utan festar kanske en gång i månaden. Will regret it när jag växt upp men jag har så svårt att släppa spärren.

Där fick du/ni lite mer insikt i hur jag tänker :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback