This ain't gonna work



Nu kör vi! Nya krafter är på gång, promenerat i skogen hela dan med mamma, pappa o vovven. Våren är verkligen på väg och helgen bjuder på festligheter. Vad har jag att tjuta över hörni !

Kvällens planer är just nu: Ett långt bad med inpackning, levande ljus, te och engelska boken. Sen ska jag fixa lite på rummet, måla naglarna och locka håret inför morgondagen. Trestegs lockar blir alltid finast när man sovit med dem när de gäller mitt hår annars kommer jag se ut som hagrid.

Imorn ska jag försöka hitta en date att ha med på stan, present ska inköpas och framåt kvällen åker de ny inköpta jeansen på och Julia ska firas inför sin 18 årsdag på måndag. Det blir tacos, bacardi och skratt med ett gammalt tjejgäng som jag inte träffat på länge och sen får vi se vad kvällen bjuder mer på. Tanken är att kameran ska med så jag flashar med lite fina bilder här på lördag :) Resterande tiden av helgen ska ägnas åt läxor och inget annat.

Puss så länge sötnosar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback