Äckeldag

Första dagen på 2012 spenderades i Ankis säng med världens jävla huvudvärk, jag har aldrig varit med om att vakna med skiten och även somna med det. Men vafan, de är ju bara de där härliga tecknen på att man hade jävligt kul kvällen innan. Idag vaknade jag upp, tänkte yes nu är de 2012 och jag vaknar upp hel och pigg och ska dra mig till gymmet o grejer...Nej! Jag är dyngförkyld, kan inte svälja, mitt huvud har tjocknat igen och jag vet inte vad. Jag har fortf inte orkat slänga mig i en dusch för huvudvärken är tyngre så jag är rädd för att svimma. Great, mitt hår liknar ett skatbo och jag har kvar den där bastanta doften från cigarren i lördags. Spritdofterna sitter kvar i huden och ae jag vet inte vad... Nej vafan, låt mig svimma jag måste duscha !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback