Lyckan finner mig överallt och väger upp allt det onda


Nu kom ett lyckorus igen, jag känner på mig att det här kommer bli ett perfekt år. Jag älskar livet just nu men jag kan inte riktigt sätta fingret på varför. Tror det har något att göra med att jag blivit frisk nu. Ska entra skolan imorn för första gången 2012 och jag ska få träffa en väldigt saknad Anna. Sen vill jag bara påpeka att ni ska gå in och läsa min älsklings blogg HÄR. Sen kan jag även medge att den lilla diet grejen de har börjat med hemma lönar sig och att gymkortet snart ska införskaffas så även på den fronten börjar jag bli laddad. Jag avrundar här med att jag saknar min bror som varit borta ett tag nu men att jag försöker se fram emot den dagen han kommer hem istället :) Ja tror att nån har spetsat min julmust med uppåttjack but i don't mind, jag är så jävla taggad på livet, 227 dagar kvar nu, hehe.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback