Mycket nu

Som ni kanske märkt är bloggen och ja hela datorn, bortsett från användning till plugg, mitt sista prioritering för tillfället. Är alldeles för upptagen för det här nu. Jobb ska sökas, praktik ska sökas kanske inför våren men främst för perioderna i trean, riskettan ska tas, måste ha fokus på kosten och motionen och skolan såklart, jag har fått sug för att gå till skolan men så fort jag kommer utanför det pushande allvaret och jag själv ska tvinga mig att sätta mig ned framför boken så går det inte riktigt som planerat. Jag tappar fokus och sitter hellre och sjunger eller något annat som tar bort mig från allvaret. Men jag sparkar mig i stjärten och jobbar på. Det är mycket nu och tar jag inte tag i det så blir det bara mer, jag om någon vet ju det. Nu ska jag återgå till sveriges politiska system, går mycket bättre när man har en gammal ssu ordförande som lärare måste jag säga ;) Puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback