Praktikanten vettni

Kofta - kappahl, "skärp" - axelrem från väska (gäller o va kreativ)

Haft en bra dag på praktiken, varit ganska lungt men jag fick sluta en halvtimme tidigare så jag är glad :) Efteråt gick jag hem till anna och tog det lungt ett tag sen tog vi en lång powerwalk på 40 minuter med hennes syster, riktigt skönt! Känner att jag är på gång nu, mycket piggare om dagarna och tröttare på kvällarna vilket är jävligt ovanligt för att vara jag. Ska röra mig uppåt nu för att kolla SATC och tagga inför morgondagen. Den bjuder på heta dialekter på engelska lektionen, svettiga idrottspass med vollyboll samt efter skolan lite sista minuten shopping till Lisa. De blev verkligen inte välplanerat men klart hon ska få lite paketer så vi ger oss ut på äventyr imorn syrran och jag :) Nahe, puss hörni!


Svar på fråga:

Någon undrade varför jag hellre sitter hemma som en vuxen och dricker vin istället för att vara ung och leva livet. Bra kommentar, jag lever livet (drog iväg någon timme efter att det inlägget skrevs) men vissa dagar stannar jag hellre hemma och ror om mig själv. Kalla mig torris men det är sån jag är som person, jävligt lugn och harmonisk, har alltid varit det och kommer nog alltid va :) Men jag är ute, umgås med vänner dagligen osv. Njuter så mycket jag bara orkar ! Kram



Fisen
20 Januari, 2012 - 22:49

Mina fina underbaringar! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback