yesterday

Hade nagellektion igår, vi ska tydligen inte börja med förlängning förens i trean, lite tråkigt men lika bra det. Sen hade vi engelska b, vi har en extra lärare ifrån linköpings universitet som är på våra lektioner. Han är ingen tio poängare men han snackar en blandning mellan brittiska och irländska för att hans vänner är från de länderna...herregud vilken dialekt ja dör, alla låter honom sitta och läsa texter hela lektionerna, haha!

Efter skolan drog jag till stan med anna i väntan på att hennes tåg skulle komma. Köpte ett linne som jag troligtvis ska ha när vi firar lisa på lördag, helt sjukt att hon är 18 om 3 dagar. How ever, drog sen hem till lisa och såg på film med henne och anki sen drog jag hem och sov.

Vaknade upp med ännu värre infektion i ögat, är nog början till en inflamation. Vad har jag gjort för att förtjäna alla äckelsjukdommar !? Blir att sitta hemma och plugga idag...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback