Bokmal

Idag var en sån dag som lättast kan beskrivas med the lazy song. Fick äntligen sova ut i min saknade, älskade säng. Valde sedan att stanna kvar där och läsa ut en bok jag fick låna av lisafisa som jag fastnade för. Och eftersom att jag är så seg på att läsa så blev klockan fem när jag var klar. Då kom brodern hem från jobbet och efter ett tag bestämde vi oss för att ta en promenad bort till hc för att kolla lite. Köpte uppföljaren av en bok ja läste förra året, skamfläck heter den och ska tydligen var ännu bättre än 14 år till salu. Caroline Engvall är riktigt bra på att skriva gripande böcker som är baserade på den dolda verkligheten vi lever i.
 
Köpte självklart inte boken utan fick den av kim..såklart, fick även en ny kavaj och en kjol. Det komiska är att han fyller 22 imorn och han bjuder mig på saker.. Vad kan man köpa till sin bror som kan få de mesta själv. Man får ju sikta in sig på något fint som symboliserar något liksom, köra på de där med att tanken räknas..Och på fredag blir mormor 74, va jobbigt allt blev nu plötsligt. Men nu blir de wallander. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback