Dancing the whole way home

Mätaren uppe i det vänstra hörnet fortsätter visa lägre siffror och jag blir bara lyckligare och lyckligare för varje gång jag ser den, jag började på 250 ungefär och nu är det inte alls långt kvar. Inte heller är det långt kvar till sommarlov och glädjen sprudlar.

Jag har "bott" tillsammans med min fina vän Lisa sen i onsdags och nu i helgen har hon varit borta så då har jag haft familjen rosengrens lägenhet för mig själv. Verkligen skönt, faktiskt. Kvalitetstid på hög nivå och jag har kunnat filosifera iväg rätt ordentligt för mig själv.

Nu är jag hemkommen och har tagit en stooor kopp kaffe. När jag sprudlar så gör även min inspiration detsamma så nu ska jag ta fram måttbandet, nål och tråd. Säger inte mer än så....


Sötaste reklamen som gjorts !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback