gymnasieslaget


Imorgon är det gymnasieslaget, den årliga turneringen i dugeball för alla kommunala gymnasieskolor i norrköping. Självklart ska jag dit och självklart är kungsgård patetiska som vanligt...jag tror inte ens att vi har något lag i år ? Hur som helst kul endå, men eftersom att det brukar va så sjukt mycket folk så ska jag väll gå upp och testa kläder nu för de lär jag inte hinna imorgon och jag känner inte för att lalla runt i mjukispants.

Hade vårt sista projektarbete idag. En kalender där vi skulle styla för en varsin månad. Jag valde en kräftskiva i augusti och snygglisa fick va min modell. Kul vare men jag hade kunnat varit såå mycket mer förberedd. Men man lär sig av sina misstag, förhoppningsvis !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback