5 dagars ledighet


Sådär, då börjar vardagen igen då. Mådde inte bra i fredags så var hemma från skolan, sen helg och sen studiedag måndag och tisdag, alltså har jag varit typ ledig i 5 dagar. Behövligt och jävligt skönt ! Sov hos anki fredag till lördag och sen sov jag hos lisa lördag tills idag.

Vi har haft lisas lägenhet för oss själva och det har kännts lite som att det var vår lägenhet vi delade på. Sjukt skönt när de inte är massa jobbiga föräldrar runt en hela tiden och man har fått vara självständig. Okej, jag lagade inte mat mer än skar sallad och jag städade och tvättade inte, haha. Men annars har det varit jävligt kul att "bo själv". Ser fram imot den dan jag bor själv och får göra allt själv och bestämma över mitt egna hem.

Dagarna har vi spenderat med att spatsera runt på norrköpings gator i det fina vädret. Löparskorna har varit på typ 24/7 så motion har man fått med, super skönt !

Nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig till morgondagens praktik och sen äre big brother. Puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback