Dålig morgon, men bra kväll?

Åt helvete med den här morgonen, åt helvete med hela jävla dan har jag lust att säga ! Varför ska man vara tjej för..ja pallar inte. Kunde inte ta mig upp ur sängen imorse så jag får skita i hela första lektionen nu som är på 4 timmar och gå på bara engelskan istället. Skönt kan man ju tänka men de är inte skönt när man ska försöka komma ikapp 4 timmars färglära, de är inte skönt när man ligger och krampar istället för att sova en skön sömn. HELVETE säger jag bara !!

Men jag får fan inte förstöra hela dan med deppighet, häller i mig två treo, gör en engelska uppsatts, drar sen till skolan, lämnar in skiten och hoppas den duger, drar till stan för att sola samt köpa present, hem och duscha o äta, packa väskan och dra till Lisa och Ronja för att föra,

för ikväll firar vi min barndomsvän Louise 18 årsdag, nu har vi känt varann i typ 15 år, sjukt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback