Presentkort





Solen lyser även idag och graderna stiger och stiger, verkar som att väderprognoserna för en gångs skull stämmer och jag sitter inne med troligtvis en halsfluss, yey ! Därför var jag lite busig och gick till mammas jobb för att hämta ut mitt presentkort som vi fick genom skolan när vi jobba på Hageby Centrum. Hundra spänn byttes ut mot ett par välbehövda o söta solglajjor samt en ny eyeliner. Den är lite b eftersom att det är HMs egna så den luktar typ tuschpenna men den funkar bra och man är stadig på hand, perfekt när du ska göra lite snygga vingar för att få till den där kattiga looken ;) Total värt för att stå och glo några timmar typ, nu ska jag dricka kaffe och pussa på min valpis. Puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback