damn sickness


Igår ville min förkylning påpeka att de var inte riktigt dags att lämna sjuksängen än för att gå ut tunnklädd på kvällen o grilla, inte heller ville den ligga i drag o sola i bara shorts o linne igårmorse. Så vid 21 igår var jag hemma och såg på tv medans de andra festade vidare. Ganska skönt trotts allt, de skulle ju gå ut allihopa och jag hade endå dragit hem förr eller senare. Verkar som att den nya trenden är att gå ut innan man fyllt 18, kan ju va kul på sitt sätt men vafan har man att se fram imot på sin födelsedag då.

Inatt ställde man om klockan så nu kommer det kännas som att klockan är 5 när jag ska upp imorn, great när man gått upp 12 i en hel vecka! Men nu är det dags att ta tag i skolhelvetet. Har inte pluggat ett skit när jag varit hemma den här veckan, varför jag är så dum i huvvet vet jag inte men så ligger de till iaf...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback