arselpiano som min far så fint brukar uttrycka sig



Värdelös uppdatering från mig jag vet men jag värdesätter inte alls bloggen längre, är ingen kul person för tillfället så då kan inte bloggen bli kul. Har så otroligt stressigt i skolan samtidigt som jag nojar sönder över min icke existerande ekonomi i sommar. Vill inte växa upp, tiden växer fortare än mig så jag dras upp istället men på efterkälken vilket ger konsikvenser som inte alls är behagliga att hanskas med. Finns de något värre än en kropp som ständigt är stressad och oroad samt fylld med ångest ? Tror inte det...nu ska jag gå och lägga mig och jag tror inte jag kommer upp imorgon, fyfan vad min svenska lärare måste avsky mig...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback