Don't know how you guys can put up with me

från förra sommaren.


Försöker, och notera verkligen försööker, sätta all min energi på skolan. Väldigt väldigt segt dock när man inte alls har mycket energi kvar att göra av med men allt med uppgifter som ska bli klara på kort tid. Träffar mina vänner som ger mig positiv energi och jag är så otroligt tacksam över att de står ut med mig när jag är såhär. I vanliga fall är jag bitter oh ser arg ut men nu är jag ju typ covergirl för bitterhet och drar mig inte för att sprida glädje inte..

Men inget görs av sig självt så nu ska jag skriva ett tal tills imorgon och sen kan ja ta ett litet break och visa er min fina plånbok jag investerade på myrorna heromdan! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback