Every fucking summer

Jag absolut hatar att vara extrem svenne på sommaren, iaf i början. Great att man har platinablånt hår av sig självt och blå ögon, underbart. Men mina hudpigment och jag kommer inte riktigt lika bra överrens och efter en timme i solen firar jag nu in kräftsäsongen i förtid... Fan asso!

Något jag med måste rage'a på är alla dessa jäääävla tjejer som lägger ut en bild på facebook när de ligger och solar. Fota era ben eller när ni står upp typ, fine men när alla kör den här "blivit lite brun idag ;)" när de egentligen är lite mer (kolla jag har bantat hela vintern och nu när jag fotar min bruna mage så lyfter mina höftben upp hela min bikini så att ni kan se raaakt in i min tinywiny bikinitrosa, hihi !!!!!! )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback