Jag ler

Gårdagen vart jävligt awesome, förutom att jag hade världens magsmärtor så jag fick va hemma från skolan så åkte jag till landet och hade det trevligt. Tog mitt första dopp för året och de va as skönt, har verkligen saknat att simma runt i sommarvärme och jag låg i ett bra tag faktiskt ! Spenderade resten av dagen med att steka i solen, käka grillat även det var första gången i år och sen hjälpte jag till med våran renovering i stugan. Är ganska grym på att foga fönster så ring mig om ni behöver hjälp med sånt manstuff ! Naevars men de va en bra dag :)

Ikväll blir det "klassfest" med några härliga personer från jönsbergska. Efter regn kommer solsken så det börjar kännas ganska bra det här. Cider och vin förrådet är laddat och kvällen kommer bjuda på grillning, skratt och minnen. Awesome !

Grillat & Grändy – Jag ler



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback