Solen visade sig vara en lika bra "depressionhealer" även detta år

Jag trottsade den överskattade gårdagen som vi även kallar för Valborg, tro inte att jag ville sitta inne och glo på gamla bigbrother avsnitt, käka chips och dricka breezer.. Men är man sen med planerna och inte orkar engagera sig så får de bli så. Känns dock oerhört bra att inte vara bakis en så fin dag som denna, våren är här för att stanna och sommaren tågar in mycket fortare än första majtåget på promenaden så jag är ganska glad!

Morgonen har spenderats med brors flickvän på altanen i värmen med kaffe osv. Riktigt bra start på dagen ! Som troligtvis kommer fortsätta i roadtrip om Lisafisa får bestämma, meeen jag fick ett mms på min kära syster som också skulle med på bravaderna. En bild säger mer än tusen ord och den bilden visade att flickebarnet haft nog med bravader under gårdagen så jag håller dagens planer oklara !

Hoppas ni får en bra dag idag, bakis eller ej så beordrar jag er att gå ut och njuta av det vackra vädret ! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback